• ベストアンサー

英訳お願いします。

sebastian_le2の回答

• ベストアンサー
回答No.2

Due to stringent legal protection for copyrights in Japan, not too many individuals upload books or literary works, and I believe there are no direct download links. I have searched on the internet myself and failed to find any download sites. If you wish to read an entire book/novel(小説ならnovel), you may have to buy a p-book. I am sorry I couldn't be of any help. 欧米ではkindle等、電子書籍が当たり前なので、 もしその説明で、日本の書籍んいついてのことだとすると、 上記は違法アップロード&ダウンロードサイトがないという 説明だけで、電子書籍が日本では一般的ではないという説明が必要かもしれません。 憶測なので間違っていたら無視してください。 念のため、 E-books are not yet popularized in Japan, possibly for copyright issuesを付け加えるか、 一番最初の文章を Due to~Japan, e-books are not yet popularized as much as in the U.S.等に変えてもいいと思います。 p-bookが紙の本、e-bookが電子書籍です

jef8355
質問者

お礼

ありがとうございました!