• ベストアンサー

海外通販の英文について

kobe211の回答

• kobe211
回答No.1

特に英語が上手いわけでもないですが、、 I recieved the totally different design from the picture of the design shown on the catalog. I am sure I ordered what I wanted so I believe that there was some misunderstanding in the packaging process. I courteously ask you to refund everything I paid including the shipping fee. みたいな感じでなんとか通じると思います。

piasu2007
質問者

お礼

メールをしたところすぐに返事がもらえとても安心致しました。 ありがとう御座いました。