• 締切済み

veohの不具合(?)についての質問です。

質問させて下さい。 使用PCはWindows vistaです。 30分以内の動画は問題なく再生できるんですが、それ以上の時間の動画が何故か5分しか再生されません。 前まで普通に30分以上の動画も再生でき、veoh Web Playerでのダウンロードもできていました。 なのに今ではveoh Web Playerでのダウンロードは一切できません。 (Watch videos of any length at any time with the Veoh Web Player !Download this lightweight video player today and... •Watch full-length videos directly in your browser - no need to launch a separate application •Download videos from Veoh and other popular video sites for full quality, offline viewing •Organize downloaded videos in your library to watch them later System Requirements Windows XP SP2 or later / Vista1GHz Pentium class processor ( 2.8 GHz or faster processor for High Definition video)512 MB Memory (1GB for High Definition video)32 MB Video Memory (64 MB for High Definition video)100 MB of free disk space (500 MB or more for downloading video)Broadband Internet connection (for streaming and downloading video)Internet Explorer (version 7 recommended) or Firefox 2 or 3 (for downloading video)Adobe Flash Player 9.0.115 or greater) という表示が出てしまいます。 どうしたらいいのでしょうか?

みんなの回答

• bardfish
回答No.1

「System Requirements 」以降に理由が書いてあります。良く読んでみましょう。 ハードディスクの空きが足りなくなっただけでは?