• ベストアンサー

英訳してください!!!

hallofaの回答

• hallofa
回答No.3

ハハハ!ぜんぜん違いますよ!これが正しい訳文です!! I made the one which is put in a frame with the class of the calligraphy. As for the meaning, 烈 is the meaning " to be intense " and " 豪" is the meaning " to be excellent ". Then, another meaning has a meaning, " Australia ", at "豪 ". Also, 烈 and 豪 are the characters of the anime in Japan respectively. 烈 and 豪 are twins. Wishing to place it on the room of the second and 3rd daughter because that reason.