• 締切済み

エレキGtのエフェクターGNX

moppiの回答

• moppi
回答No.1

参考URLにてGNX3のオーナーズマニュアル(PDFファイル・英語)が落とせますよ。 購入時の状態にするんですよね? だったらマニュアルの71ページにFactory Resetの方法が記されています。 Factory Reset This function resets the GNX3 to its original factory settings. This procedure erases ALL custom user presets, utility settings, and re-calibration of the Expression Pedal. The procedure for performing a Factory Reset is as follows: NOTE: Performing this function will erase all user-programmed data. Be sure you want to erase the memory and start fresh before continuing with this procedure. A factory reset does not erase the internal or external recorder memory. 1. Press the UTILITY button.The Utility button’s LED lights. 2. Using the MODE or DRUMS buttons, scroll to the left or right until RESET (Reset) is displayed. 3. Rotate the DATA WHEEL clockwise, until the display reads NO Yes (No Yes) and NO is blinking. NOTE: This procedure resets ALL user settings. Rotate the DATA WHEEL counterclockwise, or press EXIT while NO is blinking in the display to abort. 4. Press the DRUMS button. Yes begins blinking in the display. 5. Press STORE to reset the GNX3. The display returns to the Reset screen. 6. Press EXIT to return to the GNX3 presets. 簡単な英語なので頑張って下さい。

参考URL:
http://www.digitech.com/literature.htm