• 締切済み

jpg to pdf converter

Do you guys know any good free online jpg to pdf converter similar to http://www.jpgtopdf.com that can convert images in bulk?

みんなの回答

回答No.2

Do you have to use online to convert from jpg to pdf? I'm not sure about windows pc but Mac pc can convert from jpg to pdf without software. When you save the photo, you can click "export as pdf" or "export". If you click "export", you need to change "format" to pdf.

• hawa254
回答No.1