• ベストアンサー

英訳お願いします

cbm51910の回答

• cbm51910
回答No.1

Today we are going to Asakusa! Asakusa is a famous touring spot. We can go and see the new Tokyo Tower, see the cherry blossoms... Let's take a walk around the place, and enjoy the day. From Misato, Ryan's tour guide

samurai_w
質問者

お礼

御回答いただきましてありがとうございました。