• 締切済み

英訳お願いします!!

saysheの回答

• sayshe
回答No.1

<訳例> * From this, we can see that earthquakes and eruptions are closely related. * The outbreak cycle of Tokai earthquake is 100-150 years. 157 years have already passed since the last earthquake. So it is not surprising even if the next big earthquake will hit Tokai area tomorrow.