• 締切済み

マイリー・サイラスさんにファんレ送りたいのですが英語苦手で。

rockgirlの回答

• rockgirl
回答No.3

こんにちは♪ 私も小6で元アメリカ出身です To Miley, I'm Haruka, living in Japan. I wanna b like you, Miley! I'm having dance lessons, and I was the one who got selected in a conetest 4000 people auditioned!! So, I don't know if I could be one, but in the future I wanna b one of ur back dancers. I have many of ur CDs. I listen to 'em evryday. So, I will try hard to speak English. I luv u Miley! I watch Hannah Montana too! Keep up the good work!! From Haruka 今のアメリカのティーンズ風に仕上げました★