• ベストアンサー

英作願います。

tommyupperの回答

• ベストアンサー
回答No.1

In the U.S., especially in Los Angeles, dressing as characters in Japanese animation and comics is becoming popular in the last five or six years.

noname#183197
質問者

お礼

ありがとうございます。私はthere has been a trend in the US, especially in LA, of dressing up as Japanese anime and cartoon characters.見たいに考えていました。似ていたので安心です。