• ベストアンサー

おしえてください

ra56ih0iの回答

• ra56ih0i
回答No.2

The following sentences use the machine translation. I think that the reason why the Japanese likes bathing is that it is possible to relax. Moreover, it is thought that the culture of Shintoism "Ablutions" also influences. see also http://ja.wikipedia.org/wiki/%E5%85%A5%E6%B5%B4#.E6.97.A5.E6.9C.AC.E4.BA.BA.E3.81.AE.E5.85.A5.E6.B5.B4 ----------- No.1さんへ 質問者さんは日本の文化や風習に興味がある英語圏の方ではないでしょうか?

golfer777
質問者

お礼

参考になります。ありがとうございます。