• ベストアンサー

どう言えばいいのか教えていただきたいです。

この写真の左下にあるSTARTの位置から郵便局(赤色の四角の中)までの行き方を英語でなんと言えばいいのか教えていただきたいのと 同じようにSTARTの位置から寿司屋(黄色の四角の中)までの道案内をそれぞれ英語でどのように言えばいいのか分かりません。どなたか教えてください! よろしくお願いいたします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.2

Go straight two blocks and you'll see the post office on your left side. Go straight three block, turn right, and go one block. You'll see the sushi shop on your left side.

その他の回答 (1)

• SPS700
回答No.1

To go to the post office proceed two blocks north and it is to your left. To go to the sushi shop go east from the north side of the post office and it is to your left, or on the north side.