• ベストアンサー

英訳にしてください!至急

SPS700の回答

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.2

I am glad you got in touch with me. How cute! You can pick them up only when they are small. Please pick him/her up as often as you can. 赤ちゃんの性別によって男なら him、女なら her を使ってください。

kikikimaru
質問者

お礼

助かりました! ありがとうございました!