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For example, Japanese government aim to accept two hundred thousand foreign students and send one hundred twenty thousand Japanese students abroad, and they are trying to strengthen global international competition. In other words, to study abroad acquires some abilities such as language and diversity, and Japan needs people who have these experiences and abilities. <具体的に政府は20万人の留学生を誘致し、2020年までに12万人の日本人学生を海外に送り出すことを目指し、日本の国際競争力を強化することを図っている。つまり海外留学は言語、多様性などの多くの能力を身に付けることができ、そのような経験や能力を持つ人材を日本は必要としている> こちらの英文の添削をしてほしいです。 よろしくお願いします。

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<具体的に政府は20万人の留学生を誘致し、2020年までに12万人の日本人学生を海外に送り出すことを目指し、日本の国際競争力を強化することを図っている。つまり海外留学は言語、多様性などの多くの能力を身に付けることができ、そのような経験や能力を持つ人材を日本は必要としている> [The] Japanese government aim to [take in] two hundred thousand foreign students [while sending out] one hundred [and] twenty thousand Japanese students abroad [in an attempt] to strengthen [the country's competitivness at a global level.] [Putting it another way, studying] abroad [enables students to] acquire [a myriad of new] abilities such as language [skills as well as new sets of values such as] diversity. [Japan requires such qualities among her own working population.]

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質問者からのお礼

添削ありがとうございます。 添削していただいた文章は参考にさせていただきます。 以前から引き続き回答ありがとうございました。

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For example, Japanese government aims to accept 200,000 foreign students, and in turn, to send 120,000 Japanese students abroad. Thus Japan is trying to strengthen its status in the international competition. In other words, Japan needs human resources who have acquired language skills and adaptability to diversity through the experience of studying abroad ご参考までに。

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質問者からのお礼

回答ありがとうございます。 添削していただいた文、参考にさせて頂きます。 勉強になりました!

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