• ベストアンサー

翻訳してください。お願いします!

あなたは私のお腹の中の赤ちゃんをストレスで殺したこと。愛犬BaBaをあなたのミスで死なせたこと。 私の金を無断で使っていたこと。私を金銭的と精神的に追いつめて苦しめていること。でもあなたは私に何の慰めもしなかった。逆に私を責めるだけだった。それらのことでどれだけ私が苦しんだかわかりますか? あなたが心から私に謝る事をしない限り、私はあなたを一生許しません。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

You killed the baby by the stress you caused when I was pregnant. You caused the death of my pet dog BaBa by your negligence. You spent my money without telling me. You are tormenting me monetarily and psychologically . Yet you never consoled me, far from, it you kept torturing me. Do you know how much grief you caused me? Unless you apologize to me from your heart, I will never forgive you as long as I live.

mariebb
質問者

お礼

いつもありがとうございます。 本当に助かります。