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【大至急】ビジネス英文メールのご添削

取引先(派遣先)へ返信したく英文で作成しましたが、ビジネス的に自信がありません(;_;) ご添削の程、宜しくお願い申し上げます。 英文メール I am sorry, I told you that there was an error in the contract period of the first time. Because it is possible to join social insurance if it is contract period of 2 months and 1 day or more, I would like Tanaka 's initial contract period from September to November. I need to tell Tanaka this contract period, so if you have problems, please do not hesitate to contact me as soon as possible. 申し訳ございません、お伝えしています初回の契約期間に誤りがありましたのでご連絡します。 2ヶ月と1日以上のご契約期間だと社会保険に加入ができる為、田中の初回の契約期間を9月~11月とさせて頂きたく存じます。田中からこの質問があり早々に回答をしたいので、問題があるようでしたらお早めにご連絡をくださいませ。

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これは、まだ契約書を相手に送っていなくて、すでに口頭で確認した契約期間が正しくなく、契約書を送る段階で正しいものに修正して送らせてくれと言うことでしょうか? であれば、ちょっといい方を変えたほうが良いです。 I have one thing to ask you a favor. As we talked about the contract for Tanaka, I made one mistake for the initial working term of him at your company. I'd like to change it to three month from September 1st to the end of November. It's required to Tanaka to be eligible for his social security that I noticed when Tanaka asked me about it. I'm sorry for this inconvenience happened to you, but your prompt reply if it's OK or not would be appreciated as I need to response to Tanaka's inquiry. term は契約書で記載される期間でよく使われるのでこうしましたが、periodも可能は可能。社会保障は日本で言うところの国民年金、厚生年金でsocial security。

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ありがとうございます!!仰る通りで、大変助かりました!!!

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