• 締切済み

学生です

学生です 英語の文法問題です! 解ける方いたらお願いします!

みんなの回答

• skydaddy
回答No.1

11. Every product that meets expectations of the customers [ is ] offered by our company. 12. The number of the blue-collar workers [ are ] expected to go down in the near future. 13. The company gave up [running ] its factory in China. 14. It goes without [ saying ] that we aim to increase profits next year. 15. A lot of companies [ are moving ] their industrial production overseas. 16. The company tried to cut its manufacturing cost by [ introducing ] new technology.