• ベストアンサー

英訳 ヨガ

英訳を教えていただけませんでしょうか。 和文: やさしいヨガです。 動的な動きの後だからこそ、自分の体や心と向き合い、静的な瞑想に深く入れます。リフレッシュして、体と心を心地よくほぐしていきます。 忘年会シーズンに、今年1年の疲れた心身を洗い流す時間になればと思います。 ご自宅や職場に活かせる時間になるようなアドバイスもしていきます。

• kzzk55
  • お礼率77% (374/485)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.1

This is elementary Yoga. After a dynamic exercise, you should be ready to come face-to-face with your own mind and body, allowing you to deeply meditate - a static experience. You can refresh your mind and body, winding down with comfort. We hope to provide you with an opportunity to rejuvenate your mind and body from fatigue accumulated over the past twelve months. What better time to do this than in the year-end party season! We will give you advice so that you will be able to apply the art of Yoga both at home and in your office.

kzzk55
質問者

お礼

こちらも見つけていただき、長文にも関わらず、急ぎで本当にありがとうございます。 とても参考になりました。