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【かなり急いでおります】ビジネス英文メールのご添削

下記のビジネス上の英文メールについて、おかしな箇所や丁寧にした方が良い部分がありましたら訂正をお願いいたしますm(_ _)m 長いですが、どうぞ宜しくお願い申し上げます(>_<) 本日面接して頂いた弊社の派遣候補者を選んで下さりありがとうございます。 彼女にあなたの意向を伝えた所、喜んで御社での就業を希望しています。(決定で大丈夫です) 開始規模日は10/1です。 開始日まで彼女のフォローアップに努めます。 また念のため、御社の都合で就業環境整備により開始が遅れる可能性があることは伝え了承を得ています。 Thank you very much for hiring today's candidate. When we informed her your answer, she willingly would like to decide to work at your company. Her start date is Oct 1. We strive to follow up with her from now to start day. Also, We informed her the delay of start day because of arrangement in environment at working place just in case.

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[ ] のところで修正入れました。 Thank you very much for hiring today's candidate. When we informed her [of] your [answer->decision], she [willingly would like to decide -> was very pleased] to work at your company. Her start date [is->will be] Oct 1. We [strive to->will] follow up [everything] with her [to be ready] from now [to->by the] start day. Also, We informed her [the delay of start day because of arrangement in environment at working place -> that the start day might have potential delay depending on your readiness] just in case.

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