• ベストアンサー
  • 困ってます

PayPalから下記のメールがありましたが・・・

PayPalから下記のメールがありましたが、大丈夫でしょうか? Your account access has been limited for the following reason(s): 06 Aug 2017: Your credit or debit card issuer advised us that your card was used without your permission.

共感・応援の気持ちを伝えよう!

  • 英語
  • 回答数1
  • 閲覧数184
  • ありがとう数2

質問者が選んだベストアンサー

  • ベストアンサー
  • 回答No.1

ペイパルは最近相当カード使用の安全を強化しているので、少しでも怪しいと思ったら使えなくする場合があります。だから一概に危ないかどうかわかりませんが、ペイパルに登録しているクレジットカード会社に問い合わせをするべきです。 いずれにしても、問題が解決するまでペイパルは使えないでしょう。 以下訳、 「あなたの口座の使用は下記の理由によって制限されました: 2017年8月6日:あなたのクレジットカードまたはデビットカードの発行者からあなたのカードがあなたの許可なく使用されたとの連絡がありました。」 普通、カード会社が不正使用を見つけた場合、直接あなたに連絡をよこします。それがないのにペイパルに行く理由がよくわからないのですが、実際は問題が無いのに何らかの兆候だけで利用制限をかけてしまうこともあるようです。ペイパルを今後も使うのであれば制限を解除してもらうために連絡するべきなのですが、その前にカード会社に連絡して今あなたのカードがどう言う状況か確認するべきでしょう。

共感・感謝の気持ちを伝えよう!

質問者からのお礼

詳しく教えて頂き、ありがとうございます。

関連するQ&A

  • paypalから英字メールが着ましたが覚えがなく…

    paypal@30573.comから「Account Has Been Limited」という件名で英語のメールが届きました。paypalに登録等したこともなく勿論利用したこともありません。メール内容は次の通りですが、無視しておいて問題ないでしょうか。 PayPal is constantly working to ensure security by screening accounts daily in our system. We recently reviewed your account, and we need you to verify information to help us provide you with secure service. Until we can collect this information, your access to sensitive account features will be limited or terminated. We would like to restore your access as soon as possible, and we apologize for the inconvenience. ________________________________________ Why is my account access limited? Your account access has been limited for the following reason(s): October 07, 2009: We have reason to believe that your account was accessed by a third party. Because protecting the security of your account is our primary concern, we have placed limited access to sensitive PayPal account features. We understand that this may be an inconvenience but please understand that this temporary limitation is for your protection. Completing all of the checklist items will automatically restore your account to normal access. Thank you for using PayPal! The PayPal Team

  • PayPalよりこのようなメールが…

    はじめまして、今日PayPalよりこのようなメールが届きました↓ Notification of Limited Account Access Dear **, As part of our security measures, we regularly screen activity in the PayPal system. We recently contacted you after noticing an issue on your account.We requested information from you for the following reason: We recently received a report of unauthorized credit card use associated with this account. As a precaution, we have limited access to your PayPal account in order to protect against future unauthorized transactions. Case ID Number: **-**-**-** In accordance with PayPal's User Agreement, your account access will remain limited until the issue has been resolved. Unfortunately, if access to your account remains limited for an extended period of time, it may result in further limitations or eventual account closure. We encourage you to follow our verification procedure as soon as possible to help avoid this. Click here to login and restore your account access Once you log in, you will be provided with steps to restore your account access. We appreciate your understanding as we work to ensure account safety. This is a final reminder to log in to PayPal as soon as possible. We thank you for your prompt attention to this matter. Please understand that this is a security measure intended to help protect you and your account. We apologize for any inconvenience. Sincerely, PayPal Account Review Department PayPal Email ID ** (**の部分は英数字等) これは本当にPayPalからの連絡で、何のお知らせなのでしょうか?ご存知の方、どうぞよろしくお願いします!

  • Paypalでエラー

    Paypalにて、クレジットカードを登録しようとすると、 下記のようなエラーとなります。 ファイルを送信しなければならないようですが、 具体的に何を送信すればいいでしょうか? We have disabled the use of this card on PayPal. You can add a different card. If you'd still like to use this card with PayPal,send us some documents. Re-enable your card with PayPal You have reached the limit of attempts allowed to confirm your card. If you'd still like to use this disabled card with PayPal, we need you to send us some documents. Please upload the following documents: A valid photo ID (front/back copy) A recent card statement showing the last four digits of the card, your billing address and your full name as registered on your PayPal account

  • Paypalからこのメール来てませんか?(詐欺メールではありません)

    Paypalのホームページ上で、YOUR ACCOUNT HAS LIMITED(ピンクの表示で、場所はWELCOMEページにも直接出ています)出てしまい、お金を受け取ることは出来るのですが、送金が不可となりました。 We recently noticed an attempt to log in to your PayPal account from a foreign IP address and we have reason to believe that your accoutn was used by a third party without your authorization. との記載があり、知らない人がいじくったってことを連絡すると同時に、被害がないように下記の事をしてくれという内容で、すでに(1)と(2)は行いました。 (1) パスワードの変更 (2) パスワードの答えのQ&A(これは(1)に近いですが) 残項目として、 (3) FAX Documentation (証明書をFAXで送付) -Resident Card -Certificate of Seal Impression -Alien Registration Record Certificate というのがあります。送る際のカバーシートまで、すでに作成されていて(バーコード付き)、送るだけとなっています。 わざわざ日本からFAXするのに、日本の証明書が有効なのか(日本語表記だから)、とヘルプセンターへ問い合わせをしている最中なのですが(日本のヘルプデスクは回答がいつも遅いので、本国へ問い合わせ中)、すでに自分の落札及び、自分への入金が数日間で進んでいて、一日も早く問題を解決したく、同じ連絡を受けた方へ、どのような手続きを行ったのか(まぁ、単純に証明書をコピーして送ったとかでも構いません)御教示して頂けないでしょうか。宜しくお願い致します。

  • paypalでクレジットカード経由で支払ったはずが?

    paypalでクレジットカード経由で支払いをしました。my account で支払い記録をチェックしまして StatusはちゃんとCompletedとなっています。しかし、本日paypalから以下のメールが届きました。 ~We are contacting you to remind you that on 11 Septembre 2006 our Account Review Team identified some unusual activity in your account. In accordance with PayPal's User Agreement and to ensure that your account has not been compromised, access to your account was limited. Your account access will remain limited until this issue has been resolved. To secure your account and quickly restore full access, we may require some additional information from you for the following reason: We have been notified that a card associated with your account has been reported as lost or stolen, or that there were additional problems with your card. This process is mandatory, and if not completed within the nearest time your account or credit card may be subject for temporary suspension. To securely confirm your PayPal information please click on the link bellow: We encourage you to log in and perform the steps necessary to restore your account access as soon as possible. Allowing your account access to remain limited for an extended period of time may result in further limitations on the use of your account and possible account closure. 何が問題なのか分からず、困っています。よろしくお願いいたします!

  • paypalでの支払いについて

    はじめまして 先日ebayにて1500ドルほどの商品を落札しました。 いつもどおり支払いをpaypalにて行おうとしたのですが、下記のメッセージが表示され、支払いができません。どのように対処したらよろしいでしょうか?ご教授をお願いいたします。 1枚目のカード ■This payment cannot be completed because your credit card has been denied by your credit card issuer. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. You may want to try using a different credit card or choose eCheck instead. To do this, please click the More Payment Options link. 別のカード ■This payment has already been sent. You cannot change the Funding Source for a payment after it has been sent. To send another payment, enter the information below.

  • 翻訳お願い致します。

    いつもお世話になっております。長文ですが、翻訳お願い致しますm(__)m Unfortunately, we were unable to complete your order. Your card issuer advised us of the following reason: Your card has been declined. Common reasons: • You entered your security code or card details incorrectly • You have insufficient funds in your bank account • You supplied an issue number when one was not required • Payment was referred by your card issuer • You selected the wrong currency (No TIDs for Solo and EUR) Below are links to the items in your order, so you don't have to search through the website again. Just re-add the items to your basket and proceed to the checkout.

  • paypalから来たメールについて

    今まで、海外のサイトなどから買い物をした事が無いのですが、以下のようなメールがpaypalから届きました。 件名:Please Restore Your Account Access As part of our security measures, we regularly screen activity in the PayPal system. We recently contacted you after noticing an issue on your account.We requested information from you for the following reason: Our system requires further account verification. Case ID Number: Please confirm your Paypal account,click the URL below: https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_login-submit This is a second reminder to log in to PayPal as soon as possible. Once you log in, you will be provided with steps to restore your account access. PayPal Email ID 登録した覚えは無いのですが、どのように対応すべきでしょうか?

  • paypalでの支払いについて

    早速paypalのアカウントにて履歴を調べましたが、送金された痕跡がありませんでした。ebayのmy ebayページのItems I've Wonの商品の項目欄もpay nowの状態です。その後、カードを変えて、何度も支払いを試みましたが、下記のメッセージが表示されました。 1枚目のカード ■This payment cannot be completed because your credit card has been denied by your credit card issuer. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. You may want to try using a different credit card or choose eCheck instead. To do this, please click the More Payment Options link. 2枚目のカード ■This payment has already been sent. You cannot change the Funding Source for a payment after it has been sent. To send another payment, enter the information below. どういうことでしょうか? 対処法のご教授をお願いいたします。

  • ebayの支払いでpaypalメニューに入り支払を完了しようとするとエラーになるのですが原因が分かりません。

    ebayの支払いでpaypalメニューにはいりpayを押すと以下のメッセージがでました。 (カード会社が支払を拒否したので問い合わせてくださいと言う内容みたいです) カード会社に問い合わせたのですが、支払拒否はしていないし限度額も不足しておらず 現在使用できる状態だという回答でした。通常使うカードを他のカードに変更しても 同様でした。これはなぜですか? This payment cannot be completed because your credit card has been denied by your credit car d issuer. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. You may want to try using a different credit