• 締切済み

英語がわからなく訳してほしいです!!

1、地元の保護団体の人から一時仔猫を預かることになりました。生後1ヶ月です。 2、明日お別れ。沢山の思い出をありがとう。里親さんの元で幸せになってね。 の二つを宜しくお願い致します。 お手数おかけします。

みんなの回答

• SPS700
回答No.1

1. Out of a local animal protection group I came to take care of a kitten for about a month. 2. Tomorrow I am to say goodbye to it. Thank you for many memories. I hope you will be happy with the host family.