• ベストアンサー

英訳を教えて下さい!

英訳を教えて下さい! 「もうすぐ日本に戻りますが、私はここでたくさん(の業務スキルを)習得しました。本当に楽しく仕事ができました。日本に戻ってもここで学んだことがきっと生かせると思います。これは、職場の皆さんのおかげです。皆さんに感謝いたします。」 どなたか、お願い致します。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

I will be going back to Japan soon. I have learned many (business) skills here, and spent really pleasant days. I am sure that I can put these skills to good use after I return to Japan, thanks to all the co-workers here, Thank you all.

eeyore5
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます!!