• ベストアンサー

すみませんが意訳なしで英文にして下さい。

あなたに嫌われたと思っていたのであなたからのギフト嬉しいです。ありがとう。今日本ではなく中国に滞在していて毎日忙しいのでしばらくログインできないんだけど、空港でオーストラリア人らしき人を見ながらあなたはどんな人だったんだろうって思っていました。あなたの優しさにすごく感謝しています。本当にどうもありがとう

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.2

I thought I was despised by you, so I was glad to receive your gift. Thank you. Currently I am not staying in Japan but in China, and because I am busy everyday I cannot log in. At the airport, I watched people who seemed like Australians, and I couldn't help wondering what kind person you are. I am very grateful for your kindness. Thank you sincerely.

Gummy-Bear
質問者

お礼

ありがとうございました

その他の回答 (1)

回答No.1

I was glad that you gifted because I thought you were hated. Thank you. I am staying in China, not in Japan now, so I am busy every day so I can not log in for a while, but I was wondering what kind of person you were while watching an Australian at the airport. I really appreciate your kindness. Thank you so much そのまま英訳したいなら、グーグル先生に頼めば良いのに。