• ベストアンサー

意訳なしで英語にして下さい。お願いします。

もし私のこと嫌じゃなければ、私はあなたのことをもっと知りたいです。また話すチャンスはありますか? いつもさっきと同じ時間にログインしてるんですか?

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

If you do not dislike me I want to know more about you. Is there a chance to talk again some time? Do you always login at the same time as the last?

Gummy-Bear
質問者

お礼

ありがとうございました

その他の回答 (2)

• Gletscher
回答No.3

意訳なしとは、意味を訳さないで文字を訳すとゆうことですね? If do not hate me, I want to know about you. Is there chance to speak? Login the sametime the other time everyday? 主語が無いので英文にも主語を付けませんでした。

Gummy-Bear
質問者

お礼

ありがとうございました

• 92128bwsd
回答No.2

If you wouldn't mind, I want to know more about you. Will I have a chance to talk with you again? Are you usually logging in the same time frame we talked last time?

Gummy-Bear
質問者

お礼

ありがとうございました