• ベストアンサー

英文を教えて下さい。

アメリカのネットショップでレゴみたいな小物パーツを購入したら約束していたおまけや商品の修理用のパーツが入っていませんでした。その事を相手に伝えたいのですみませんが英文を教えて下さい。お願いします。 「先日商品は届きましたが、おまけや修理用のパーツは入っていませんでした。それと、何個かはAAAも入っていなかったり、3個入っていないといけないのに2個しか入っていない物もありました。 おまけや修理パーツはもらう事は可能ですか?」

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

A few days ago we received the merchandise but no extra parts for repair nor the goodies you promised were included. There were a few AAA items short, and there were cases in which only two were packed where three should be a set. Is it possible to receive the spare parts for repair and the extra goodies you promised?