• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

次の英文を翻訳お願いします。

Hmmm... I'm not sure if you are asking if I dislike men who make money on the stock market but that's how I'm going to take it. I feel that as long as the man is making a living and enjoys what he is doing than that's the right job for him. So no I don't hate men that make money that way. Your town sounds lovely from what I've read online. よろしくお願いします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1
  • SPS700

フーン、私が株で金を儲ける人が嫌いか、とあなたが聞いているどうかはっきりしないが、そう言う意味だととる。  私の考えは、その人が(それで)生計を立て、自分の好きなことをやっている限り、それはその人に合った職業だと思う。  だから、ノー、私はそう言う方法で(=株で)金を儲ける人が嫌いと言う訳ではない。あなたの町は私がオンラインで読んだところではいい所のようだ。

質問者からのお礼

翻訳ありがとうございました。