• ベストアンサー

英訳してください

ヒンドー教もキリスト教も私たち人間は常に神の監視下におかれておるという考えの共通点があります

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Nakay702
回答No.2

Hinduism and Christianity have the common feature of thinking in that we human beings are always set under the watch(surveillance) of God.

その他の回答 (1)

• yama1998
回答No.1

Hindo religion nor Christianity, we human beings, that always Nikki placed under the surveillance of God, there is a common point of thought