• ベストアンサー

百度日语输入法

如何使用百度日语输入法这个软件???

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
noname#204879
noname#204879
回答No.1

Write your question in English, too. Does "百度" mean the following site? http://www.baidu.jp/

OuYangBin1996
質問者

補足

I want to download Baidu Japanese input method of the software, but the first time I download can be installed can be used, but when I uninstalled, I re download Baidu another version of the software, is in any case also can not run