• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

英語 添削

Her father was a Norwegian called Brevald who was often to be seen in the bar of the Hotel Metropoie drinking rum and water. He was a little old man, knotted and gnarled like an ancient tree, who had come out to the islands forty years before as mate of a sailing vessel. 彼女の父はノルウエー人てわ、ブレヴァードと呼ばれていた。 よく、メトロポイエホテルのバーでラム酒を飲んでいた。 彼は中年で、もつれ、ふしくれだった古い木のようだった。 彼は40年前、島から現れた船の航海士だった。 自分なりやったんですけど、添削してもらえますか?(´・_・`)

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.2
  • cbm51901

Her father was a Norwegian called Brevald who was often to be seen in the bar of the Hotel Metropoie drinking rum and water. He was a little old man, knotted and gnarled like an ancient tree, who had come out to the islands forty years before as mate of a sailing vessel. 彼女の父はブレヴァードという名のノルウエー人で、よく、ホテル・メトロポイエのバーでラム酒の水割りを飲んでいた。 小柄で気難しく、ふしくれだった老木のように老いた彼が島にやってきたのは、彼が帆船の船員をしていた40年前のことであった。 [注] rum and water - ラム酒と水 little old man - 小柄な老人 knotted - 気難しい sailing vessel - 帆船

その他の回答 (1)

• 回答No.1
noname#204809
noname#204809

島から現れたではなく、島に現れた・・・ですね。 訳としては問題ないと思いますが