• ベストアンサー

英訳してください

日本にいるときに6年間英語を勉強し、合計で13年も英語を勉強しているにもかかわらず英語がしゃべれない を英訳してください!

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

When I was in Japan, I have studied English at school for six years, and thirteen years in total, but I can't speak English yet.

その他の回答 (1)

• marbleshit
回答No.2

タイプミスがありました。お詫びして訂正致します。 When I was in Japan, I studied English at school for six years, and thirteen years in total, but I can't speak English yet.