• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

困ってます!!和訳、お願いします!!

After the first building stage is completed, the designers expect that Masdar will continue to grow far into the future. They also hope that this experimental dream city will give inspiration to urban planners and architects around the world.

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1

After the first building stage is completed, the designers expect that Masdar will continue to grow far into the future. 最初の建設段階が終わった後に、(建築)デザイナーはマスダ―ルは 未来に向けて成長し続けると予想した。 They also hope that this experimental dream city will give inspiration to urban planners and architects around the world. 彼らはこの実験的な夢の街が世界中の都市計画立案者と建築家に 創造的な刺激を与える事をも望んだ。 マスダ―ルは下記URLの様に称賛されていますが。 私には現代版バベル(バブル)の塔の様な感じがしています。 http://www.mitsubishicorp.com/jp/ja/mclibrary/evolving/vol05/page6.html

質問者からのお礼

ありがとうございました!!