• 締切済み

英語の歌詞を教えてください C&W

Bill Clifton の When You Kneel at Mother's Grave の歌詞をご存知の方、教えてください。 なぜか海外のサイトにも見つかりません。よろしくお願いします。

みんなの回答

• bug_bug_jp
回答No.1

a: When you kneel at mother's grave Thank her for the love she gave And then tell her how much you miss her When you kneel at your dear old mother's grave When you kneel at mother's grave In some lonely old churchyard To place a wreath of flowers on her breast Won't you linger for a prayer and then ask to meet her there In that land where we'll all find peace and rest a: (refran) When you kneel at mother's grave Never try to hide your tears For many are the ones she shed for you And now that she's asleep, don't be ashamed to weep For there'll never be another quite so true a: (refran)