• 締切済み

この日本語を英語にしてくれませんか?

天然水というものは、雨水が地層でろ過し、何年のもの年月をかけて自然ろ過された水を言う。 水道水は天然水と同様だが、安全性を重視する点で、浄水場で消毒、殺菌している

• 英語

みんなの回答

• coffeebar
回答No.2

Natural water is rain water which is naturally filtered in the stratum over the years. Tap water is also rain water, but is disinfected and sterilized in the purification plant for safety.

回答No.1

英語は得意ではないのですが。 Natural water says the water which rain water filtered in the stratum and was automatically filtered over what year thing years. Tap water is but disinfected and sterilized in that safety is thought as important like natural water in the water purification plant. 間違ってたらごめんなさい。

yamifu1122
質問者

お礼

ありがとうございました。 助かりました