• ベストアンサー

「バーゲンに買い物に行く」は英語で?

noname#202629の回答

noname#202629
noname#202629
回答No.2

I'm going to go bargain hunting at Takasimaya. https://www.google.com/search?hl=en&gl=us&tbm=nws&authuser=0&q=%22go+for+bargain+hunting%22&oq=%22go+for+bargain+hunting%22&gs_l=news-cc.3..43j43i53.2308.13520.0.13775.24.5.0.19.0.0.92.411.5.5.0...0.0...1ac.1.jTFX__BXs3A#authuser=0&gl=us&hl=en&q=%22I+go+bargain+hunting+at%22 とは言える. Kate Middleton Goes Bargain Hunting In London Jan 18, 2012 - Kate went for bargain hunting on Chelsea's King's Road, where she went into Anonymous by Ross+Bute and tried on a number of items in the ... http://www.celebdirtylaundry.com/2012/kate-middleton-goes-bargain-hunting-in-london-0118/