• ベストアンサー

オーランド クロウフィッシュ

WDWへ行くのですが、オーランドでクロウフィッシュが食べれるところはございますか? もしくは、スーパーでクロウフィッシュを売っておりますか? よろしくお願いいたします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

こんにてゃ。 google.comで「orland crawfish restaurants」などと入れて検索してみるとたくさん出てきます。 更にご宿泊の近くなどを入れて絞って行けばよいのではないですか? Crawfish restaurant Orlando, FL www.yelp.com/search?...Crawfish+Restaurant...Orlando... - United StatesReviews on Crawfish restaurant in Orlando King Cajun Crawfish, Hot N Juicy Crawfish, New Orleans Cajun Seafood, Boiling Crab & Seafood, Little New ... Hot N Juicy Crawfish Restaurant Reviews, Orlando, Florida ... www.tripadvisor.ca › ... › Central Florida › Orlando › Orlando Restaurants Rating: 5 - 14 reviews Hot N Juicy Crawfish, Orlando: See 14 unbiased reviews of Hot N Juicy Crawfish, rated 5.0 of 5 on TripAdvisor and ranked #79 of 1629 restaurants in Orlando. Hot N Juicy Crawfish, Orlando - Restaurant Reviews - TripAdvisor www.tripadvisor.com › ... › Orlando › Orlando Restaurants Rating: 5 - 14 reviews Hot N Juicy Crawfish, Orlando: See 14 unbiased reviews of Hot N Juicy Crawfish, rated 5.0 of 5 on TripAdvisor and ranked #79 of 1629 restaurants in Orlando. Where to eat crawfish in Orlando (UCF area)? (Tampa: restaurant ... www.city-data.com › ... › US Forums › Florida › OrlandoApr 11, 2010 – I am so so so in love with crawfish and guess many of you love it too ^^. I used to have lots of crawfish in Royal King buffet in St. Pete. King Cajun Crawfish of Orlando - Orlando, FL - Restaurant | Facebook www.facebook.com/kingcajuncrawfishKing Cajun Crawfish of Orlando, Orlando, FL. 767 likes · 45 talking about this · 2318 were here. ザリガニは名物のようですね。先週友だちがたくさん食べてきました。

magnoria11
質問者

お礼

ありがとうございました!