• ベストアンサー

英語にして下さい。

「母は、穏やかで人当たりのよい人です。私の成功体験を、自分のことのように一緒に喜んでくれます。私も人の成功を心から喜べるような人になりたいです。」 上記の文を英語に訳せる方、教えて下さい。 お願いします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

My mother is a quiet and gentle person. She is happy with my successful experiences as though they are her own. I also want to be a person who can rejoice over somebody else's sucess.