• ベストアンサー

英語での言い方

Zz_zZの回答

• ベストアンサー
  • Zz_zZ
回答No.3

Hello, This is My Name. I would like to talk to Ms. Name, room number 1023 (one O two three). Please connect this line to Mr. Name, room number 1234. Could you connect me to the room number 109 (one oh nine.)