• 締切済み

英訳してもらえませんか?【至急】

英訳をお願いいたします。 調べてみたところ、それはたぶん新聞を購読している人に、時々無料で配布されているチラシで す。 大阪周辺の人に配布されている様子です。 上記の文章です。

• 英語

みんなの回答

• Him-hymn
回答No.2

I have looked for what it is, and found that it is a leaflet sometimes distributed for free for newspaper subscribers. The leaflets are probably distributed in Osaka area. これで通じます。

• sporespore
回答No.1

I checked to find that these are free fliers included periodically in the newspaper delivered to the home. I believe the distribution is around Osaka area.