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長文になりますが翻訳をお願いいたします。

海外サイトにてネットショッピングをしたのですが、後日下記内容のメールが数度にわたり配信せれて参りました。 そこで、翻訳ソフトを使用したのですが、いまいち解りません。 どなたかお手数をお掛けいたしますが翻訳をお願いいたします。 Note: Your order will not ship until you respond to this email. Credit Card Verification: ×××× has charged a small amount to the credit card you provided (between $0.00-$5.00). *****PLEASE READ THE FOLLOWING STEPS AND DIRECTIONS CAREFULLY***** 1. Contact the bank associated with the credit card you used for the order or check your online statement to see your recent account activity. The small credit card verification amount we charged will be a separate transaction from your order. 2. Contact ×××× at our toll free number ********* or ********** to confirm the amount we charged. You can also email us at info@××××. Please include your name, order number, and exact charge amount. Once the amount is confirmed, we will deduct the amount from your order and we will proceed with processing and shipping your order. Our online ordering system is very secure and ensures that no one can tap into your transmission and use your credit information. However, this does not stop people from entering false information. The Credit Card Verification is a procedure to confirm that the order has been made by the authorized cardholder. This is an extra security measure we require to protect you, the cardholder, and ×××× from credit card fraud. We realize that this will take a little more time but the protection it offers outweighs the inconvenience. Credit Card Verification is issued to all new customers and will not be required for future orders. (* Previous customers using a shipping address and/or card number different to the one we have on file will be asked to complete another Credit Card Verification). We appreciate your support as we strive to maintain a secure online ordering system for our customers. Thank you for shopping. By placing this order, you agree to the terms and conditions found below. There are no U.S. taxes; however, you will be responsible for any additional customs handling fees, duties and/or taxes. ×××× strongly suggests that you check with your local government agency to determine the extent of such charges prior to purchase. If any international order is refused upon delivery for any reason, all customs & duty charges will be billed to you by ××××. Once a package enters your country, these charges are not reversible whether the package is delivered to you or not. ×××× will not issue credit in cases where packages are not delivered due to non-payment of fees, refusal or abandonment. (Please note: Orders that have already been shipped cannot be canceled.) Sincerely,

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  • sayshe
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注: お客様がこの電子メールに応答するまで、お客様の注文品は出荷されません。 クレジットカード確認: ××××はお客様がご提示のクレジットカードに小額(0.00ドル~5.00ドル)の請求をいたしました。 * * * * *注意深く以下の手順と指示をお読みください* * * * * 1. お客様がご注文のためにお使いになったクレジットカードと関連した銀行に連絡するか、お客様の最近の口座の取引を調べるために、お客様のオンライン取引明細書をご確認ください。 弊社が請求致しました小額のクレジットカード確認額は、お客様のご注文とは別の取引です。 2. 弊社が請求致しました額を確かめるために、我々のフリーダイヤル番号*********または*********で××××にご連絡ください。 お客様は、info@××××で弊社に電子メールを送ることも可能です。 お客様のお名前、ご注文番号と正確な請求額をお知らせください。 請求金額が確認され次第、弊社はその金額をお客様のご注文金額から差し引きます、そして、弊社はお客様のご注文の処理ならびに出荷を続行します。 弊社のオンライン注文システムは非常に安全で、誰もお客様の通信に侵入し、お客様の信用情報を使うことができない用に設計されております。 しかし、これは人々が間違った情報を入力するのを止めるわけではありません。 クレジットカード確認は、注文が許可されたカード所有者によってなされたことを確認する手続きです。 これは、弊社がカード所有者であるお客様と××××をクレジットカード詐欺から保護するために弊社がお願いする追加の安全措置です。 弊社はこれによりもう少しの時間がかかると理解しますが、それが提供する保護は不便さを上回っております。 クレジットカード確認はすべての新規顧客様に送られます、また、将来のご注文には必要とされません。 (*弊社が保管しておりますものと異なる送り先住所やカード番号をご使用の既存顧客様には別途のクレジットカード確認手続きを完了するようお願い申し上げます)。 お客様のために安全なオンライン注文システムを維持するよう努めておりますので、弊社はお客様のご理解に感謝申し上げます。 お買い上げいただき御礼申し上げます。 このご注文の発注により、お客様が、下記の条件にご同意いただけたものと見なします。 米国の税はございません; しかし、お客様はあらゆる追加関税手数料、関税に対して責任が発生します。 お客様がご購入前にそのような請求の範囲を決定するために地方政府機関と相談することを、××××は強くお勧め申し上げます。 国際的な注文が何らかの理由により配達と同時に拒否されるならば、すべての関税は××××によってお客様に請求されます。 一旦、注文荷物がお客様の国内に入ると、注文荷物がお客様に配達されるかどうかにかかわらず、これらの請求は取消不可能となります。 注文荷物が料金不払い、受け取り拒否または放棄のために届けられない場合、××××はクレジットを出しません。 (注意: すでに発送済みのご注文は、キャンセルできません。) 敬具

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質問者からのお礼

詳しく翻訳をしていただきまして誠にありがとうございました。 非常に助かりました。

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  • 和訳お願いします!

    日本在住でアメリカのサイトからインターネットショッピングしましたが、 注文確定後、このようなメールが送られてきました。支払い方法はクレジットカードです。 To help us ensure your security, we need to some additional verification before your order processes. Please take a minute to review this procedure; it should be smooth sailing from there. We have charged your credit card a random amount less than $3 USD. All you need to do is confirm this amount for us, and we’ll refund the small charge and ship your order. 1.Contact your bank or credit card company. 2.Find the exact amount charged by Backcountry.com 3.Click here to enter the charge amount. 4.When you enter the correct amount, we will refund your card and ship your order. You only have five (5) business days to verify your order, so please call your bank or credit card company right away. If you do not verify the order within those five days, your card will be refunded and your order will unfortunately be cancelled. Just one more note: International shipments may be subject to tariffs, duties, Value Added Tax (VAT), or other government fees. These costs are your responsibility. They are not included in the shipping charges. The shipping company (UPS) will charge custom fees. Contact your local customs office for more information. で、3をクリックしたら To help us ensure your security, please verify the random small amount we've charged to your credit card. This amount is $3 USD or less. Don't worry - you will be refunded the full amount. In order to verify this charge, please contact your financial institution and obtain its exact amount. Once you've gathered this information, enter it in the field below. If the amount you enter is correct, the small amount will be refunded, and we'll get your order out the door as fast as we can. If the amount you enter is incorrect, you may reconfirm the charge amount, and give it another shot. というページに飛び、金額を入力する欄が出ました。 助けてください。

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その他の回答 (1)

  • 回答No.1

相手はちゃんとしたサイトだと仮定して。 おおざっぱところは、 ・あなたのクレジットカードに対して、既に少額(5ドル以下)の課金を行った。 ・まずは、カードの支払い状況を確認して、ちゃんと、課金がなされていることを確認して欲しい。  (これを以て、カードの確認にするらしい) ・課金が確認できたら、所定の電話番号 or メールアドレスにコンタクトして欲しい。 ・あなたから確認の連絡(電話なりメール)がない限り、商品は発送さっれない。 ・次回以降の発注に対しては、こういう手続きは不要である。 ・あと、以下の条件を確認しておいて欲しい。 1)米国の税金はかからないが、あなたの住む国で、税金や追加の費用がかかるかもしれない。    それについては、事前に確認することをお勧めする。  2)荷物があなたの国に入る手前までなら、配送トラブルがあれば、料金は不要である。    一度あなたの国に入ったら、あなたが受け取れなかったとしても、料金を支払う必要がある。  3) 出荷済みの荷物については、キャンセルはできない。 というか、トラブルが発生したら、けんかも仕掛けられないような相手との取引って、怖くないですか?

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    大変困っています・・・・ 海外のサイトで楽天カードが使用出来なかった為、キャンセルとなり AMEXカードに変更して注文しようとしたら次のようなメールがきました。 どなたかお分かりになる方よろしくおねがいします。 The way you would be able to place an order with us is that you would provide the associate with your item number(s) and/or descriptions, also the size, color, and quantity that you would like in the item(s). You would then provide your email address. If you have a Saks.com online profile, your information would come up automatically. If not, you would provide your first and last name, along with your shipping and/or billing address and a secure phone number. Next you would give your credit card information (i.e. card number, expiration date, security code, and name on card). After that we would enter any promotional codes or gift cards that you may have. We would then go over the order details to ensure accuracy and place the order, upon your request. After the order is confirmed, you will receive an email confirmation. Our Distribution Center receives the order and fills the order for you and prepares it for shipping. A tracking number is then generated for your order, and emailed to you. It is sent to our FedEx courier for processing and then shipped out to your shipping address. In the event that the item that you want is not online, we are able to check our stores for you. If the stock is high enough, we can place an order for the item(s) through our store Locator system. Once an order is placed on this system, it is sent to all stores showing stock for the desired item(s). The stores then have 7 days to pick up and fill the order. If not filled within that time, the system automatically cancels the order. If you are having trouble speaking with us over the phone, we recommend contacting us via our live chat option by clicking on the icon at the top of the screen. We have reviewed the items from your order. We do regret to inform you that the Prada Printed Logo Denim Tote Bag is no longer available. When you are ready to place the order, please contact us via live chat and one of our knowledgeable associates will gladly assist you with the order. !

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