• 締切済み

英訳お願いします><

下の文の英訳をお願いします>< 1,私は日本で生まれ育ちました。 2,英語を話せなければ、外国人とコミュニケーションをとることはできません。 3,英語を勉強すると、洋画が字幕なしで見られるようになる。 4,英語ができると少し就職し易くなる。

• 英語

みんなの回答

• marbleshit
回答No.2

1. I was born and raised in Japan. 2. If you can't speak English, you are not possible to communicate with foreigners. 3. If you start studying English, you will be possible to understand foreign movie without caption. 4. If you are available for English, you have a little advantage over getting a job.

• SPS700
回答No.1

1. I was born and raised in Japan. 2. Unless one speaks English one cannot communicate with foreigners. 3. Those who studied English can watch English films without subtitles. 4. It is easy for someone with English to find a job.