• 締切済み
  • すぐに回答を!

英語得意な人助けてください

英語の授業でuntil,soon,after,bofore,whenの5つの単語を使って3人で一人6文の会話文を作る事になりました。 英語がお得意な方は参考文を教えてください。 よろしくお願いします。

みんなの回答

• 回答No.1

A: Have you been to overseas before? B: Yes I have. I went to China with my family. A: When was it? B: Before the school started. A: How about you? C: I have not been to overseas yet, but I am going to Europe soon after I finish my high school. I plan to study there until I graduate from university.

質問者からのお礼

親切に教えていただきありがとうございました。 授業の参考にしたいです