• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

英訳をお願いします!

私の好きなドラマは、「ロスト」です。友達からオススメされて見始めました。飛行機が墜落した無人島で、不思議な現象が次々起こっていくストーリーです。まだ見始めたばかりですが、次の展開が気になり、とても魅力的なドラマです。ロストを見るようになってから、他の海外ドラマにも興味を持つようになりました。次は、24やプリズンブレイクなども見てみたいと思います。何か他にオススメのドラマがあったら、教えてほしいです。 よろしくお願いします(>_<)!

noname#164434

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1
  • SPS700

I like the television drama "Lost." On recommendation of a friend I started watching it. The plot is about a series of mysterious events on a deserted island after a plane landed there. I just started, but am already curious about the next episode, and find it fascinating. As I watch "Lost" I became interested in others. Next, I want to try series such as "24" and "Prison Break." Let me know if you have any drama series that you recommend.

質問者からのお礼

ありがとうございます!本当に助かりました( ; ; )!!