• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

英訳をしていただけないでしょうか?

以下の問題を教えていただけませんでしょうか? 以下5問を英訳してください。 1) あなたの報告書は英語で書く必要がある。 2) 兄は私の話をきいているふりをした。 3)メアリーは先週忙しかったようだ。 4)メアリーは昨日ここに来たようです。 (** Mary seemsーーーから始まる文でお願いします。) 5.)マイクは試合で彼の腕が折れたように思われた。 (** Mike seemd ---から始まる文でお願いします。)

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1
  • SPS700

1) Your report has to be in English. 2) My brother pretended he was listening to me. 3) It appears that Mary was busy last week. 4) Mary seems to have been here yesterday. 5) Mike seems to have broken his arm in the match.

その他の回答 (1)

• 回答No.2
  • ID10T5

(1)Your report must be written in English. (2)He pretended to listen to me. (3)Mary seems to have been busy last week. (4)Mary Seems to have visited here yesterday. (5)Mike seemed to break his arm in the game.