• ベストアンサー

英訳をしていただけないでしょうか?

すみませんが英訳を教えていただけないでしょうか? 6つになります。 よろしくお願いいたします。 ----------- 1.彼女の望みは、退職後、オーストラリアに住むことだ。 2.私は将来パリで音楽を勉強したい。 3.地球温暖化を止めるのは簡単ではない。 4.大切なのは試合中にあきらめないことだ。 5.私は誰をその祭りに招待すべきかについて考えている。 6.私はパーティで彼女に話しかける機会がなかった。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

1. Her wish is to live in Australia after retirement. 2. I would like to study music in Paris in the future. 3. It is not easy to stop global warming. 4. What is important is not to give up during the game. 5. I am thinking about who I should invite to the festival. 6. I did not have the chance to talk to her at the party.

3u3u3u3u
質問者

お礼

ありがとうございます!!