• 締切済み

英語3

次の日本語を英語にできるかたお願いします 1 彼があんなに怒ったのを見たことがありません(Neverで始めて) 2 いったいぜんたいあなたは何をしていたのですか 3 あなたも私も間違っています 4 彼は私を許してくれるかな 5 遅くならないうちに彼に謝った方がいいですよ 6 宇宙船から見ると、地球は青く見えます7 率直に言って、あなたはわがままですよ8 私はもっと英語をじょうずに話せたらいいのになあ 9 あなたが来るとわかっていたら友達を呼んだのに 10 その女性はまるで私を知っているかのように話しかけました 1~5は強調と接続詞で6~10は分詞構文と仮定法過去、過去完了です お願いします

みんなの回答

• sayshe
回答No.1

1. Never have I seen him get so angry. 2. What on earth were you doing? 3. Both you and I are in the wrong. 4. I wonder if he will forgive me. 5. You should apologize to him before it is too late. 6. Seen from a space ship, the earth looks blue. 7. Frankly speaking, you are self-centered. 8. I wish I could speak English more fluently. 9. If I had known you would come, I would have invited our friends. 10. The woman spoke to me as if she knew me.

adptwmgj
質問者

お礼

ありがとうございます