• ベストアンサー
  • 暇なときにでも

使ってみなければ分らない。

下の文ですが、 Now days, many kind of MD-casettes, Degital Cameras, are sell at shops. But we don't know which one is good to use. After bought them we realized those are not easy to use. Have you had like this? 今は色々なMDやデジカメを店で売っているけど、どれがいいか分らないね。買った後で案外使いにくかったりしてサ。こういう事ってない?と言いたいのですが、 日本文の感じが出ているでしょうか?

noname#17703
noname#17703

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1
noname#5377
noname#5377

>今は色々なMDやデジカメを店で売っているけど、どれがいいか分らないね。買った後で案外使いにくかったりしてサ。こういう事ってない? Now days, many kind of MD-casettes, Degital Cameras, are sell at shops. But we don't know which one is good to use. After bought them we realized those are not easy to use. Have you had like this? Nowadays they sell many kinds of MD players and digital cameras in a store, but I don't know which one I should use. After I bought one, I often found it very uncomfortable to use it. Do you have the same experience? nowadaysの他には、these days MDはplayerとしましたが、MD players and recordersとしたら、録音ができることを表示できますね。 ↑は受動態でなく能動態で書いてみましたが、受動態で原文を使いますとだいたい次のようなるでしょうか。 Nowadays many kinds of MD players and digital cameras are sold at a shop. But I don't know which one is better to use. After I bought one, we realize that the one I have got is not easy to use. Do you know a thing of this sort?(Have you experienced the same thing?)

質問者からのお礼

cercle314さん、お世話になります。前回もありがとうございます。MD players ですね。in a store, at a shopの違いも気が付きました。 ありがとうございました。