• 締切済み

この文章を英語にしてください

この文章を英語に訳してください。 今、ここでは、ダンスの練習をしています。 このダンスは、文化祭の途中にパフォーマンスとして発表します。 毎日、朝早くから練習し、昼休みにも練習します。 パフォーマンスは文化祭のなかで最も大きな見せ物の一つで、みんな、真剣に練習しています。 クラスごとに練習していて、これは、1組の練習です。

• 英語

みんなの回答

noname#145074
noname#145074
回答No.2

今、ここでは、ダンスの練習をしています。 We practice dancing here now. ** practice ~ing=~を練習する このダンスは、文化祭の途中にパフォーマンスとして発表します。 We will present this dance performance halfway at a school festival. ** present=~を発表する ** halfway=途中で ** 文化祭=a cultural festival; a school festival 毎日、朝早くから練習し、昼休みにも練習します。 We start to practice early in the morning and do at lunch break as well. ** as well=also; too パフォーマンスは文化祭のなかで最も大きな見せ物の一つで、みんな、真剣に練習しています。 The dance performace is one of the biggest attractions at the school festival and we practice in earnest. ** attraction=呼び物、見せ場 ** in attraction=まじめに、真剣に="for real"でもよい。 クラスごとに練習していて、これは、1組の練習です。 Each class has its own dance practice. This is the practice for Class one.

回答No.1

Now, here is a dance practice. This dance will be announced during the festival as a cultural performance. Daily early morning practice and practice even during lunch. Performance is one of the biggest spectacle in the festival, everyone has been practicing seriously. If you are training for each class, this is a set of exercises. Googleの通訳で調べました♪

参考URL:
http://translate.google.co.jp/?hl=ja&tab=wT#