• ベストアンサー

丁重に 二回目の質問をする時は?

先ほどは お返事ありがとうございました。 おかげで、迷いが減って前向きに購入を考えています。 最後にもう一点 質問があります。 ------------------- 上記の英訳を教えてください。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51910
回答No.1

Thank you for your reply earlier, which eliminated a confusion on our (my) part. We are (I am) seriously considering purchasing your goods. We (I) have however, one last question.