• ベストアンサー
  • 暇なときにでも

英語の手紙

海外の好きなアニメーターにポストカードを出します。 彼とは去年一度手紙のやりとりがありました。 久しぶりに手紙を書きます。英語なので、心配です。 おかしいところがあったら教えていただけますでしょうか? ↓ Mr ××   How have you been? The earthqake was terrible, but I can spend daily life with my family and friends now. I have treasury the letter you sent me last year. Thank you for the important word `Don't forget that the content of it is even more important than the design.' I will make good animation next. I hope that i go to Belgium this year. Take care of your self. Best regards, Akari

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1

Dear Mr. ××   How have you been? The earthqake was terrible. But now I can spend my daily life with my family and friends. I have the treasury letter you sent me last year. I thank you greatly for that significant words saying "Don't forget that the content of it is even more important than the design." I will make a good animation next. I hope that I could go to Belgium this year. Take good care of yourself. Best regards, Akari

質問者からのお礼

素早い書き込み大変ありがたいです。 勉強になります。 ありがとうございました。