• 締切済み
  • すぐに回答を!

契約書からの一文の和訳

"Any breach of the foregoing will entitle the Company to pursue all remedies available at law or in equity, and any judgment in favor of the Company shall include reimbursement of all fees and expenses (including attorney fees) incurred by the Company in enforcing its rights." "any judgment in favor of the Company"がよく分かりませんが、一応以下のように訳しました。 「前述に対する違反があった場合、会社は法律もしくは衡平法で得られる救済を実行できる権利が与えられ、会社を支持する判決(会社に賛成するという判断?)には会社が権利を執行することにより発生する(弁護士料を含む)全費用の返済が含まれる。」 どうでしょうか?

みんなの回答

• 回答No.1

意味は同じですが、『会社側勝訴の判決には、』と訳してみました。

質問者からのお礼

なるほど。ありがとうございました。